Mi alapján választanak takarítócéget az irodák – és miért váltanak?

Mi alapján választanak takarítócéget az irodák – és miért váltanak?

Az iroda tisztasága nem csupán esztétikai kérdés: a higiénia, a rendezettség és az általános környezet komoly hatással van a munkavégzés minőségére, az alkalmazottak hangulatára – és végső soron az üzleti eredményekre is. Ezért, sok cég csak akkor kezd el új takarítócéget keresni, amikor már érezhető a probléma.

De vajon ki dönti el, hogy ki takarítja az irodát? És mi alapján születik meg a döntés? Nézzük a kulisszák mögé!

1. Ki foglalkozik ezzel egy cégnél?

A takarító cég kiválasztása jellemzően az alábbi szereplőkön múlik:

  • Irodavezető / HR – Ők a „frontvonalban”, ők látják nap mint nap a problémákat, és ők kommunikálnak az alkalmazottakkal.
  • Üzemeltetésért felelős vezető – Általában ő tárgyal a szolgáltatókkal, és árajánlatokat kér.
  • Cégvezetés – A végső döntés (különösen nagyobb irodaházaknál) gyakran náluk van.

2. Mi alapján választanak?

A döntés több tényezőtől függ, de az alábbi szempontok szinte mindig szerepet kapnak:

  • Megbízhatóság és rugalmasság – Fontos, hogy a takarítócsapat mindig pontosan jelenjen meg, diszkréten dolgozzon, és szükség esetén tudjon reagálni egy-egy extra kérésre is.
  • Referenciák és tapasztalat – Az irodák szeretik tudni, más cégek mit mondanak rólatok.
  • Ár-érték arány – Nem a legolcsóbb a nyerő, hanem a legjobb szolgáltatás a legkorrektebb áron.
  • Kommunikáció – Egy jó szolgáltató elérhető, visszahív, válaszol, és partnerként tekint az ügyfélre.
  • Diszkréció és bizalom – A takarítók gyakran zárás után dolgoznak, értékek között. Ez nem kérdés, hanem alapelvárás.

3. És miért váltanak takarítócéget az irodák?

A leggyakoribb okok, amiket ügyfelek említenek, amikor új szolgáltatót keresnek:

  • Felületes munka – Ha állandóan poros a polc vagy ragad a konyhapult, az előbb-utóbb mindenkinek feltűnik.
  • Megbízhatatlan személyzet – Késések, hiányzások, sűrűn cserélődő takarítók bizalomvesztéshez vezetnek.
  • Kommunikációs gondok – Ha nem lehet elérni a céget, vagy hetekbe telik egy kérés teljesítése, az elidegeníti az ügyfelet.
  • Takarítás helyett csak „jelenlét” – Sajnos sok cég azt tapasztalja, hogy a takarító ott van, de nem történik valódi munka.
  • Elavult eszközök, gyenge minőségű vegyszerek – Ez nemcsak hatástalan, de egészségtelen is lehet egy irodában.

4. A profi takarítás nem luxus, hanem stratégiai döntés

Egy valóban jó takarítópartner nemcsak tisztaságot hoz, hanem nyugalmat, biztonságot és egyfajta „láthatatlan” jelenlétet. Tudod, hogy minden rendben van – anélkül, hogy folyton figyelni kéne.

Ez az, amit mi kínálunk: profi szolgáltatás, diszkrét jelenlét, valódi tisztaság.

 

Ha nálatok is eljött az idő a váltásra, beszéljünk. Megmutatjuk, mit jelent valóban megbízható irodai takarítás.

Szabványok amik nem hagynak hibázni
Blog

Szabványok, amik nem hagynak hibázni

Sokan azt gondolják, hogy a takarítás egyszerű dolog: egy kis fertőtlenítő, felmosás, és kész is a tisztaság. Ez otthon talán elég – de egy orvosi ...
Orvosi rendelők takarítása
Blog

Orvosi rendelő nagytakarítása – részletes tartalom

A rendelők, várók és mellékhelyiségek nagytakarítása során kiemelt figyelmet fordítunk a fertőtlenítésre, a higiéniai előírások betartására, valamint az érzékeny orvosi környezetre jellemző speciális anyagok, felületek és ...
Extrém takarítás
Blog

Miért nem elég egy „baráti nagytakarítás” az extrém gyűjtögetőknél?

Valószínűleg mindannyian ismerünk valakit, aki „mindent eltesz, mert még jó lesz valamire”. Egy régi magazin, egy törött bögre, egy sosem használt telefonos töltő… De mi ...
Cleaners Company
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.